Virtuální loupež – záhada ukradených hesel – kyberbezpečnostní trénink ve virtuální realitě pro žáky a studenty

Company (Un)Hacked (CUH) reaguje na poptávku škol a vyvíjí speciální modul kyberbezpečnostního tréninku ve virtuální realitě pro žáky a studenty ve věku od 13 let.

„Příběh začíná v momentě, kdy hlavní postavy objeví, jak je důležité používat silná hesla k ochraně svých účtů před kybernetickými zločinci,“ říká Krzysztof Konieczny, CEO firmy Sun Capital z Wroclawi, která za vývojem stojí, společně s Giant Lazer, ISSA Polsko a Cyfrowy Skaut. V České republice, na Slovensku a v regionu Adriatic je výhradním distributorem ZEBRA SYSTEMS.

Ukázka z komiksu Virtuální loupež – záhada ukradených hesel, který volně reflektuje samotnou hru ve virtuální realitě.

„Na rozdíl od deseti dvacetiminutových scénářů pro dospělé, naše Akademie CUH má jen jeden o něco delší scénář, ve kterém je namixováno více kyberbezpečnostních témat, speciálně šitých na míru právě dětem,“ říká Marek Prorok, sales manager pro ČR, SR.

Marek Prorok ukazuje pracovní verzi komiksu Virtuální loupež – záhada ukradených hesel.

Akademie Company (Un)Hacked je vzdělávací kyberbezpečnostní trénink ve virtuální realitě, který ZEBRA SYSTEMS distribuuje do škol ve formě předávacího workshopu. Školy následně získají licenci pro neomezený počet svých žáků a studentů po dobu jednoho roku.

Kromě samotné výukové hry ve virtuální realitě, která funguje na všech běžně dostupných headsetech, je k dispozici celá řada doplňkových studijních materiálů, jako třeba komiks, dodává Marek Prorok.